Мода по чорному

Ukrainian Fashion Week почався на оптимістичній ноті – всі дизайнери першого дня сказали, що криза неодмінно сприятиме просуванню української моди. Звідки така переконаність? А дуже просто – імпортна «легенька промисловість», яка 044 201 01 02 і так подорожчала для вітчизняних споживачів через гепнуту гривню, з березня додала плюс 13 % мита на імпорт. Можливо, хоч цей економічний тренд навіє національним торгівцям модою думку активніше продавати одяг Лілії Пустовіт десь на Городецького чи Пушкінській. 

У колекції Poustovit осінь-зима’2009-2010 домінує вільний крій і немаркі кольори – фешіоністи не мусять жертвувати зручністю заради краси. Прямі силуети, схоплені на стегнах шкіряними пасками, форма кокону, об’ємні піджаки з широкими плечима і вільною спиною – складний крій і чисті лінії в даному випадку не суперечать один одному. Улюблені Лілині брюки зі складками на талії, які по міліметру звужуються донизу, в наступному сезоні стають трохи вужчими, ніж зазвичай, у поєднанні з вільними прозорими блузами, «широкоплечими» піджаками, подовженими жакетами графічно виструнчують фігуру, але – не роблять її пласкою. Архітектура читається і в поєднаннях лискучих і матових фактур, в чіткій графіці перебільшених комірів, у трикотажних сукнях, які жорстко тримають задану форму. В колекції доволі суконь – з геометричним коміром, рукавом-трубою, з асиметричними підрізами, в сукні дизайнерка впустила колір – помаранчевий, зелений, синій, ягідно-червоний, смуги і дрібні «ситцеві» квіти. Тьмяна, чорно-присмеркова гама – графітний, коричневий, темно-синій, чорний – суголосна кризовим настроям і різко контрастує з кольорами ніжної ейфорії минулої колекції. Крій Пустовіт з кожною колекцією стає не просто бездоганним – хрестоматійно-ідеальним, якщо зіграти в гру і уявити, як у комп’ютері зробити ці самі речі кольоровими, пофантазувати над поєднанням фарб, то можна отримати несподівано веселу колекцію… В аксесуарах з камінцями Swarovsky Лілія зіграла по-крупному – великі кристали на чорних шнурках з мінімумом додаткового декору дуже скоро стануть must have кожної, не тільки української модниці, надто вже вони виразні.

Валентина Клименко 

 

Вікторія Ґресь знову продемонструвала колекцію стриманого жіночого туалету, дещо церемоніальну, проте комфортну і затишну. Однак концепція елегантності та витончених форм, яку дизайнерка не зраджує вже багато років, була повністю реалізована лише в декількох речах, зокрема у маленькій чорній сукні з комірцем та ременем, які були вкриті камінням. Стосовно інших моделей з нової колекції, то головне, що вони нам несуть певну національну ідею (образи доповнили зачіски) та певні сумніви щодо світлого українського майбутнього у царині моди. Мабуть, варто було звернути більше уваги на потреби сучасної жінки, аніж поглиблюватись у ретроспекцію. Проте не можна не відзначити, що Ґресь розпочала свій власний діалог із європейськими подіумами, зокрема використовуючи добре відомі коди британської моди. Чи приживуться вони в українській дійсності – це ще питання, однак вже сьогодні можемо бути впевненими, що прихильники ґресівських буднів будуть у захваті.

Олена Нагорна


Олексій Залевський зіграв у гру «весело, весело проживемо кризу». Його протест проти скромних, класичних, базових речей, на які радять переходити деякі фешн-експерти, вилився у ще більшу, ніж зазвичай, кількість паєток, мережива, хутра яскравих кольорів, ґламурних шифонових олімпійок, крикливо «дорогих» дублянок і шкірянок з хутром. Мені страшенно імпонує іронійне ставлення Залевського до моди та його наївно-богемне перетасовування «одьожок» із різних стилів, але парадокс у тому, що колекція осінь-зима’2009-2010 відрізняється від колекції весна-літо’2009 хіба що майкою «I love кризис», новими промисловими матеріалами для головних уборів, інакшими принтами на трикотажі, але ти все одно заінтригована: як він це покаже, щоб знову всі ахнули. У колекції Z-time дизайнер потішив кількома вишуканими колірними поєднаннями – рожева горжетка з болотною сукнею, сірий фрак із зеленою шовковою спідницею, теракотова сукня з паєтками з вузькими брюками кольору бордо.

Стиль Ольги Громової постійно вислизає зі свідомості – вона епатує, культивує вишуканість чи хоче бути концептуальною? Осінньо-зимова колекція Gromova Design – концептуальна: чорна й архітектурна. Навіть виклична сценографія не могла затьмарити якість мережив Prada і вовни Louis Vuitton, яка елегантно тримає архітектурні силуети. Лаконічні сукні, блузи, піджаки тяжіють до заокруглень, м’які складки і драпірування лінії плеча додають жіночності, щільний шовк із м’якими шифоновими драпіровками в силуеті «кокон» огортають загадкову інтелектуалку флером стриманої вишуканості. Ольга Громова чітко продовжує асоціативний ряд – Poustovit, MacQeen, Balenciaga. Комплімент крою – чесний.

Валентина Клименко 

 

http://www.fashionweek.com.ua/

 

 

 

 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

RSS Новости

feed-image RSS Новости

Внимание акция!

Украинская Баннерная Сеть bigmir)net TOP 100