Надії жовто-блакитного кольору

Yellow&Blue

Минув рік з моменту знайомства українців з «Design Mode» – міжнародною компанією, представленою в Україні мережею магазинів жіночого одягу «Yellow&Blue».

Сьогодні з упевненістю можна сказати, що «Yellow&Blue» – це серйозний гравець на ринку модного одягу. За перші півроку було відкрито чотири магазини мережі – у Дніпропетровську, Кривому Розі, Львові та Донецьку, що дало можливість охопити зацікавлену аудиторію в усіх частинах країни. На початку планувалася співпраця з 9 вітчизняними дизайнерами, проте їх кількість постійно зростає, адже, як зазначив засновник «Design Mode» Томаш Мик під час відвідин UFW у жовтні 2008, розвиток співпраці і є тим, задля чого «Design Mode» прийшли в Україну. Про особливості розвитку протягом «міжсезоння» та позитивні зміни, що сталися з жовтня минулого року, розповіли директор «Design Mode» Євген Прибега та комерційний директор Олена Чепелюк.

 

— Останнього разу ми бачилися на UFW осінь-зима’2008-2009. Які важливі події сталися в житті «Yellow&Blue» за останні півроку?

 

— Найяскравіша подія, що відбулася за цей період, це співпраця з ТРЦ «Декор – Донбас» по відкриттю магазина «Fashion Day», в якому продаються перші лінії українських дизайнерів, та присвячене цій події свято, що відбулося 28 та 29 листопада у ТРЦ «Декор – Донбас».



— З чого починалася мережа «Yellow&Blue»? Скільки магазинів на сьогодні вона включає? Які плани на майбутнє?



— Мережа магазинів «Yellow&Blue» починалась з відкриття та формування фабрики, яка здійснювала розробки та адаптації колекцій відомих дизайнерів для масового виробництва. А перший магазин було відкрито у Дніпропетровську ще 3 роки тому, тоді ми ще не думали про організацію мережі. Коли стало зрозуміло, що це може бути прибутковим бізнесом, ми замислились над формуванням мережі. Другою точкою став Львів, і лише у 2008 році з’явилася назва мережі «Yellow&Blue» та відкрились магазини в Донецьку та Кривому Розі. Сьогодні до мережі входять 5 магазинів, у планах на майбутнє відкриття ще 4-х. Зараз ведуться перемовини з кількома ТРЦ щодо цього питання.



— Що допомагає «Yellow&Blue» продовжувати ефективно працювати та активно розвиватися під час кризи?



— Велика віра у цей яскравий та неповторний бізнес, що приносить дуже велике задоволення – коли з магазинів, які ми відкрили, виходять щасливі покупці з пакетами, прикрашеними нашим логотипом.



— Ваші побажання колегам та співгромадянам у період кризи.



— Шановні колеги та співгромадяни, бажаємо вам у цей непростий період не складати рук, бо криза рано чи пізно закінчиться. Треба розуміти, що це не тільки складний період, який минеться, але й час для нових можливостей. Тому слід переосмислити все, що діється навколо, і скласти собі план дій – чого особисто ви хотіли б досягти у найближчому майбутньому – і починати діяти, не втрачаючи надії та віри в успіх.
 

 

Источник : http://www.fashionweek.com.ua/

 

 

 

 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

полезные ссылки

RSS Новости

feed-image RSS Новости

Внимание акция!

Украинская Баннерная Сеть bigmir)net TOP 100