UKRAINIAN FASHION WEEK 2009

Неделя Украинской моды 2009 март

Українська мода. Flight normal

У жовтні 2009 року пройде XXV Український Тиждень Моди. Після ювілейного, XX Ukrainian Fashion Week ми вирішили не акцентувати увагу 044 201 01 02 на «круглих» датах. Українська мода довела свою стабільність і рухається вперед настільки стрімко, наскільки дозволяють об’єктивні умови та амбіції учасників процесу. Скиглити на загальносвітові економічні труднощі – це привілей безвідповідальних політиків. Наше завдання – ознайомити широкий загал із модними тенденціями весни-літа 2010 року. А також вчергове довести, що мода в Україні існує, що глибина творчої дизайнерської думки та повна відповідність сучасним технологіям дають можливість створювати високоякісний продукт світового рівня з лейблом «Зроблено в Україні».

Працювати на національний ринок чи розширювати свою присутність на світовому модному просторі – рішення, що підпорядковується виключно маркетинґовій стратегії розвитку того чи іншого дизайнерського бренду. Можемо лише констатувати, що інколи робота за кордоном складається легше і конструктивніше, ніж у рідній країні, де для модельєрів не створено комфортних умов для розвитку. Дизайнери змушені конкурувати з імпортерами одягу, та ще й здебільшого за некоректних умов конкуренції.
Без гасел і страйкувань українські дизайнери сформували, хай не пріоритетну, галузь економіки, робочі місця, виробляють продукт високого ґатунку. А виїжджаючи за кордон, сприяють підвищенню авторитету держави. Це треба знати і розуміти, про це треба голосно і гордо говорити.
Саме зараз, в теперішній економічній ситуації, українські дизайнери потребують нашої підтримки. Шлях консолідації зусиль для розвитку модного бізнесу вже обрало багато країн, для яких мода стала об’єктом уваги державної економіки та об’єктом поваги співгромадян. Ми закликаємо всіх небайдужих долучитися до пропаганди та підтримки національної моди. Це необхідно і можливо зробити.
Навіть кілька новин модного «міжсезоння» від постійних учасників Ukrainian Fashion Week яскраво ілюструють об’єктивність наших закликів:
травень – проект Ukrainian Fashion Games висадив модний український «десант» у Греції, де були представлені фрагменти круїзних колекцій Олексія Залевського, Оленки Даць, Анни Бублик, Тетяни Земскової та Олени Ворожбит, Світлани Саворони та дуету Наталя Каменська/Леся Кононова.
Бренд Poustovit запустив нову лінію аксесуарів POUSTOVIT made with CRYSTALLIZED™ – Swarovski Elements. Прикраси, які вперше були продемонстровані навесні цього року на Ukrainian Fashion Week, надійшли у продаж до популярного мультибрендового магазину Passage 15.
Червень – Holiday Fashion Week, що вже втретє відбувся в Одесі, продемонстрував 31 колекцію літо-2009 та Фінал Х Національного конкурсу молодих дизайнерів “Сезони моди – погляд у майбутнє».
Бренд Gromova design підписав ексклюзивний трирічний контракт з одним із найавторитетніших шоу-румів США “Nexus” (П’ята Авеню, Мангеттен), що представляє відомі бренди Америки, Італії та Японії – на просування одягу під маркою «Gromova Design» у США, Канаді та Латинській Америці.
Липень – молода амбітна Лілія Літковська почала продавати одяг свого бренду в одеському концептуальному бутіку Zarbie, межуючи з такими гучними брендами, як Rick Owens та Gareth Pugh.
Серпень – Вікторія Ґресь закінчила роботу як дизайнер інтер’єрів над головним бутіком мережі Yellow & Blue у Дніпропетровську. Найбільша на сьогодні мережа магазинів української моди презентує колекції Олексія Залевського, Ольги Громової, Наталії Глазкової, Віктора Анісімова, Олени Даць, Марини Муляр. Тираж моделей своєї останньої колекції в бутіку власного дизайну представила і сама Вікторія.
Вересень – вдруге дизайнери з України представляли свої колекції сезону весна-літо’2009 на Міжнародній виставці Pret-a-Porter Paris. Зокрема колекція Лариси Лобанової була помічена і високо оцінена баєрами та організаторами виставки.
У жовтні цього року святкує 10-річчя участі в UFW дизайнер Оксана Караванська. 10 років – це 20 колекцій визнаного майстра, цитати з яких безперечно увійдуть в історію української моди.



Невдовзі ми побачимо нові колекції учасників Українського Тижня Моди.
40 дизайнерів учергове доводитимуть «право на життя» модної індустрії в Україні. Для того, щоб прискорити її розвиток, необхідні зусилля всіх причетних до української моди.

ПАРТНЕРИ UKRAINIAN FASHION WEEK 15– 20 жовтня 2009
BMW – офіційний автомобіль
GLAMOUR – офіційний партнер
Schwarzkopf – офіційний партнер
Carte Noire – офіційна кава
ABSOLUT – офіційний напій
PARADOR – партнер телеверсії
Nikon - фотопартнер
ACCO INTERNATIONAL – партнер локації
Сім’я ресторанів КОЗИРНА КАРТА – fashion cuisine
DESSANGE – офіційний стиліст
FINAL CUT MEDIA – модне телевиробництво
1-Й НАЦІОНАЛЬНИЙ – генеральний телепартнер
Видавничий Дім „КОММЕРСАНТЪ” – медіапатронат
Журнал СЕЗОНИ МОДИ – медіапідтримка
Радіо Люкс FM - офіційний радіопартнер
Журнал EGO – партнер men’s collections
Журнал ELLE Україна – модний партнер
Журнал САЛОН – творчий партнер
Журнал GOURMAND – життя із задоволенням
Холдинг ГЛАВРЕД-Медіа – Інтернет-проект
Журнал VIVA! – перший журнал про відомих людей
Журнал Time Out – найкращі розваги Києва
Журнал ФОКУС – „сфокусуйся на моді”

 

Форма акредитации на UKRAINIAN FASHION WEEK 2009 (Украинская неделя моды) в формате doc (Microsoft Office Word) для представителей СМИ здесь.

Расписании показов и т.д. на UKRAINIAN FASHION WEEK 2009 (Украинская неделя моды) в формате PDF здесь.

 

 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

похожие статьи

полезные ссылки

RSS Новости

feed-image RSS Новости

Внимание акция!

Украинская Баннерная Сеть bigmir)net TOP 100